SINGLE QUEEN s.r.o.

Reklama

PR články a zpětné odkazy

PR článek - 1497 Kč ,zpětný odkaz - 997 Kč

v současné době nabízíme PR články a zpětné odkazy na následujícíh webech

PR články

  • Ceny PR článků jsou platné v případě, že klient dodá vlastní podklady
  • • max 1x dofollow odkaz v rámci jednoho PR článku
  • • PR články v “aktivní stavu” uživatelé vidí na těchto pozicích po dobu 1 týdne viz.
  • • 1x na homepage webu: ZDE (označeno popiskem “Komerční sdělení” vpravo dole) + 2x v detailu článku: ZDE a ZDE (nahoře na webu a dole)
  •  
  • • po jednom týdnu jsou vaše PR články přesunuty o sekce “Tip pro vás”, kde jsou zobrazovány min. po dobu 1 roku (spíše ale  “NAVŽDY”) 
  • • v rámci jednoho PR článků může být 1x dofollow odkaz
  • • v případě, že je v jednu chvíli na webu více PR článků najednou, rotují se na své pozici s ostatními aktivními PR články. např. při 3 aktivních PR článcích má každý z PR článků 33% zobrazení.
  • • v případě, že by se měl váš PR článek střídat s jiným klientem, upozorníme vás

pozn. umístění vašeho PR článku v rámci homepage webu

  • SPECIFIKACE:
  • Vámi dodaný PR článek by měl mít: nadpis, perex, tělo článku, fotografie v těle článku
  •  
  • • perex cca 150 – 350 znaků ideální
  • • nadpis: 110 – 350 znaků ideální
  • • tělo článku: 1 – 2 NS
  • • zpětný odkaz/odkazy (nutno sdělit přesné slovo/sousloví, ze kterého mají odkazy mířit na váš web/kam si přejete)
  • • dodání hlavní fotografie, (poměr stran obrázku: 16:9 a velikost nejméně 1024 px na šířku). Jako zdroj fotografie bude dle zákona uveden název vaši společnosti

pozn. umístění vašeho PR článku v rámci detailu článku

Zpětné odkazy v redakčních článcích

  • • článek musí mít starší publikaci než 30 dnů od dnešního dne
  • • odkaz musí souviset s článkem, 
  • • váš odkaz nesmí být zaměřený na hazard, erotiku, apod.
  • • odkazy jsou na webu „navždy“
  • • my, jakožto provozovatel našich webů si vyhrazujeme právo zakázku odmítnout na základě předchozí domluvy/posouzení

Jiné spolupráce

máte-li zájem spolupracovat jinou formou jako např.

  • • uspořádání soutěže
  • • nákup brandingu
  • • jiný druh nestandardní propagace jako např. emailing, push notifikace, atd.,

kontaktujte nás prosím prostřednictvím chatovacího okna