Ceny PR článků jsou platné v případě, že klient dodá vlastní podklady
• max 1x dofollow odkaz v rámci jednoho PR článku
• PR články v “aktivní stavu” uživatelé vidí na těchto pozicích po dobu 1 týdne viz.
• 1x na homepage webu:ZDE(označeno popiskem “Komerční sdělení” vpravo dole) + 2x v detailu článku:ZDEa ZDE(nahoře na webu a dole)
• po jednom týdnu jsou vaše PR články přesunuty o sekce “Tip pro vás”, kde jsou zobrazovány min. po dobu 1 roku (spíše ale “NAVŽDY”)
• v rámci jednoho PR článků může být 1x dofollow odkaz
• v případě, že je v jednu chvíli na webu více PR článků najednou, rotují se na své pozici s ostatními aktivními PR články. např. při 3 aktivních PR článcích má každý z PR článků 33% zobrazení.
• v případě, že by se měl váš PR článek střídat s jiným klientem, upozorníme vás
pozn. umístění vašeho PR článku v rámci homepage webu
SPECIFIKACE:
Vámi dodaný PR článek by měl mít: nadpis, perex, tělo článku, fotografie v těle článku
• perex cca 150 – 350 znaků ideální
• nadpis: 110 – 350 znaků ideální
• tělo článku: 1 – 2 NS
• zpětný odkaz/odkazy (nutno sdělit přesné slovo/sousloví, ze kterého mají odkazy mířit na váš web/kam si přejete)
• dodání hlavní fotografie, (poměr stran obrázku: 16:9 a velikost nejméně 1024 px na šířku). Jako zdroj fotografie bude dle zákona uveden název vaši společnosti
pozn. umístění vašeho PR článku v rámci detailu článku